altura
Hola tinc un dubte, tinc 14 anys i medeixo 1,70, fins quan creixeré? esque vull ser model i a la majoria de llocs que e buscat diuen que l'alçada es de 1,80
Gràcies
Laura Medrano

Hola laural,
La consulta anterior és pràcticament la mateixa que aquesta, per tant no repetiré el que t'he comentat a l'anterior. Simplement afegir que encara que a aquestes webs posi que es recomana una alçada de 180 cm, si només tens 14 anys és pràcticament impossible que els mesuris i això a les agències de models ja ho saben. Estàs en ple procés de creixement i poc a poc la teva alçada anirà augmentant, però és impossible saber si arribaràs a 180 o no...
Si realment això és el que vols, ves-hi un dia i que et coneguin i et vegin. Ja veuràs com això de l'alçada no és un requisit indispensable. Hi ha moltes models que no son tant altes i també estan molt valorades i fan bé la seva feina.
Un petó!!
Laura Medrano