(++++++++++++++)
Hola!
Perdo per el títol, però no sabria quin títol posar-hi...
La questió, es que tinc 2 preguntes, pensaba posar-les per separat, però crec que així anirà millor...
Bueno, les 2, no tenen res en comú..
La primera pregunta és..
El dia 25 de Desembre, al nadal, estava per YouTube, mirant una mica els vídeos, com faig sempre per la nit, i vaig veure una videoreacció que feia un youtuber, era de terror, però no posava res de que fos de terror, i jo feliçment, vaig anar a veure-ho (era un vídeo de com asesinaven als simpsons, massa traumant per mi... millor no ho veieu si sou sensibles, de debó!) i doncs quant vaig veure que era de terror, vaig quedar.. no em podia moure, volia treure el vídeo, i posar-me a veure alguna cosa divertida per ovlidar-ho, però no vaig poder, i el vaig veure sencer, (durava 1 minut) i quant va acabar, volia veure alguna cosa divertida, però no vaig tenir ganes, i em deia a mi mateixa que només es una animació per els que els hi agrada el terror, que es imposible que ens pasi... m'intentava tranquilitzar (era una animació stop motion de plastilina, però jo, de per mi, sóc una cagueta) i doncs vaig fer vida normal, després em vaig anar a dormir i no podia.. no podia... estava amb els ulls com plats mirant la porta i la finestra, per si d'acás..
i així he pasat la nit, fins avui.. cada dia em fa menys por, això es bó, l'any passat em va passar més o menys el mateix... vaig veure Jurassic Park, i a la nit pensava que havien dinosaures per la casa, cosa que avui dia, m'encanta Jurassic Park (i per mi, ojala, tingués un velociraptor.. m'encanten, em matarien, pero moriria feliç :3) i bueno, a el que anava (sorry, em vaig per les rames sense voler.. però intento que ho enteneu el millor possible per aconsellar el millor que podeu) i aqui la meva pregunta és, com puc deixar d'obsesionar-me amb coses així? hi ha algun "truc" per no obsesionar-me, i anar-ho ovlidant poc a poc..? Per si algun futur, em passa alguna cosa similar...
i la 2 pregunta (no té cap semblança amb la 1)
I es, com puc treur-hem la vergonya o el por, de sortir al carrer amb camisetes que m'agradin?
Osigui, jo sóc mooolt fan de Star Trek, i mooolt es queda curt, sóc una Trekkie verdadera, sempre vaig a events i tot, fins i tot vam anar a estats units a un event que feien, i vaig tenir la sort de trobar-me a 3 dels actors i fer-me fotos..
i buenu, la pregunta (perque sempre em vaig del tema.. aiaiai) Com puc treure'm aquesta por i vergonya i poder lluirn-e les meves camisetes super maques de Star Trek? Perque sincerament, les que sempre porto, m'aburreixen, perquè ho son d'un color, o porten un text... i vui viure com em doni la gana i sense importart-me el que la gent pesni sobre la meva roba!
Gracies!! ^·^
Elena Crespi

Hola Loli!
Resposta a la primera pregunta:
-La por és molt normal que aparegui quan veiem que alguna cosa ens impacta. I hi ha un truc perquè no vingui amb tanta intensitat: no voler que marxi. Com més vulguis que marxi... més es quedarà perquè tu mateixa t'angoixaràs més i més i la por augmentarà. Però si la normalitzes... cada vegada s'anirà fent més petita!
Resposta a la segona pregunta:
-Les samarretes: la manera de treure't la por i la vergonya és, senzillament, posant-te les samarretes i sortir al carrer. Un truc: primer pots posar-te la samarreta per sota de la roba habitual, llavors posar-la per sota d'un jerseu, llavors per sota d'un jerseu obert i, finalment, per sobre!
A veure si et va bé!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com