Molt enamorada, massa!!!!
Hola, m' agrada molt un noi que es més petit que jo i sempre estic pensant amb ell, però el que passa es que no li dic casi mai res però quan estic a prop d' ell el miro molt i crec que s' en dona comte i em fa una mica de vergonya perquè crec que sap que em mola. Bé el que vull dir es que m' agradaria parlar amb ell i no se com donar el pas per que ell es una mica tímid i no se que dir-li per què vull que em coneixia millor a veure si passa algú que es el que m' agradaria, i jo també coneixel més.
Ajudeu-me porfaaa no se que fer, ni que dir-li!!
Us estimo adolescents!!
P.D. Perdo per les faltes
InterPersonal

Hola 02!
Com saps la lectura de pensament no existeix! Segurament pot ser que intueixi alguna cosa si sempre t'enxampa mirant-lo, però com saps l'única manera per sortir de dubtes és parlar-ne amb ell.
Si ell és una mica tímid i tu tens ganes de començar a conèixer-lo una mica millor, perquè no fas tu el pas? Potser podries començar per interessar-te per les coses que li agraden, per les seves aficions... també pots proposar-li de quedar tots junts (els seus amics i els teus) algun dia per anar a prendre alguna cosa. La idea és que busquis una manera d'iniciar el contacte! Així podreu començar a conèixer-vos millor i qui sap si d'aquí a un temps passa alguna cosa entre vosaltres ;)
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat