No tinc ni idea del que puc fer...
Hola!
Fa temps que se que soc bisexual i no se si dir-ho als meus pares. Fa cosa de dos dies vaig treure el tema per veure si ells acceptarien tenir una filla bisexual va dir que esperaven que aixó no pasés...
Estic cansada d'amagar-me, vull dir-ho pero no se si serà la millor opció. Que faig?
InterPersonal

Hola Laiabhappy25!
Quan et sentis segura per fer el pas i dir-ho als teus pares, has d'estar preparada per esperar-te qualsevol resposta, però si no ho entenen, el problema serà seu, ells també hauran d'assumir que la seva filla, té una orientació sexual diferent de la seva però igual de vàlida!
Segurament necessitaran temps per pair la notícia i probablement tinguin un munt de dubtes. Si això passa i als teus pares els costa molt assumir la teva orientació sexual has de saber que existeixen associacions on poden torbar informació i assessorament, per tal de resoldre tots els dubtes que tinguin. Una d'aquestes associacions és AMPGIL (
)
Et deixem aquest article de la nostra companya Paula Alcaide que pensem et pot ser d'utilitat pel dubte que ens planteges:
Per últim, recorda que tens dret a poder viure la teva vida de forma lliure i mostrant el teu amor cap a les persones que estimis, i viure l'amor de forma plena, sempre!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat