Viure sense felicitat
Aveure, el meu problema es que soc idiota, sempre em barallo amb els pares o el germà, però ara he decidit allunyar-me de tot el que em pot fer feliç, ja que així si mai soc feliç mai pateixo ja que m'acostumaria a ser infeliç i a viure sense felicitat, això seria possible?? (Viure sense felicitat dic)
InterPersonal

Hola LittleAngelWithScars!
Si un es proposa viure de forma infeliç i fer-se la vida impossible a un mateix, i tant que pot aconseguir-ho... però, vols dir que aquesta és una bona solució? Nosaltres pensem que no. Considerem que potser és millor mirar què està passant amb la relació amb els teus pares i el teu germà, de manera que puguem millorar-la i aconseguir que tots estigueu bé.
Per començar a fer-ho planteja't, què puc fer jo per millorar la relació amb cada un d'ells? Què crec que hauríem de fer tots per no barallar-nos tant? Un cop ho tinguis clar, et proposem que busquis un moment de tranquil·litat per parlar-ne amb ells (tu tries si un per un o tots al mateix temps). És important que tots podeu parlar sense interrupcions i que escolteu activament que diu cada un de vosaltres. Parleu de com us sentiu i com junts podeu aconseguir més tranquil·litat i calma!
No desesperis, et mereixes ser feliç!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat