crec que li agrado però no estic segura perquè ell és timid
Hola. Sóc una noia de 17 anys i m'agrada un noi de la meva classe. Resulta que va venir nou durant el 1r de Batxillerat i no sé com va ser que em va començar a agradar cap a l'últim trimestre. A l'escola no parlàvem gaire perquè és un noi tímid. Durant l'estiu vàrem estar parlant pel whatts com a amics i quan estava trista ell m'animava. El que passa és que no hem arribat a quedar ma,. només ens veiem a l'escola. Aquest segon de batxillerat està anant diferent, personalment crec que millor. Parlem més tant a l'escola com pel watts.
He notat algun gest el qual em fa pensar que potser li agrado, per exemple,
InterPersonal

Hola juliet.98!
Com saps la manera de sortir de dubtes és preguntar-li si sent el mateix que tu. Si la teva intuïció et diu que hi ha certes coses que poden fer-te pensar que és recíproc, perquè no sortir de dubtes? ;)
Recorda que sempre que expressem allò que sentim o preguntem pels sentiments d'una altra persona, correm el risc de no ser correspostos, però a vegades cal posar en una balança els pros i contres de fer el pas i d'arriscar-nos a que això pugui passar!
Valora en quin punt està la vostra relació d'amistat i si et ve de gust fer un pas més o seguir com esteu! Tu tries!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat