La por i la negativitat m'estàn fent traient la pitjor versió de mi mateixa i no puc parar.
Desde fa molt de temps tinc una obsessió amb les meves pors. Tinc por a tornar-me boja, a aislar-me dels demés per pensar que ningú em vol i que tots són dolents, tinc por a tenir una actitut que separi als demés de mí i a odiar-los, tal i com li ha passat al meu pare, amb el temps s'ha anat aïllant de tothom per pensar malament d'ells que amb qualsevol actitut normal que tinguessin i ell malinterpretés ja es tornava boig i s'aïllaba, fins s'ha aïllat de mí, la seva filla. Doncs aquestes pors s'estàn manifestant a la meva vida després de portar tres anys així, tincs sentiments d'odi als demés sense raó, de gelosía, de aïllament, crec que tothom m'enganya i que es creuen millors o superiors a mí i que no m'estimen. Amb aquests pensaments he perdut moltes coses, i tinc por de seguir així, tanta por que no em deixa ni continuar endevant. Tinc por a no poder dedicar-me al que m'agrada per aquestes obsessions, que és la psicología i l'educació infantil. Sento que he perdut tota la magia en mí, em passo el dia menjant-me el tarro amb les meves actituts i tinc por a quedar-me sola. No tinc magia, ni inspiració i perdo el temps comparant-me amb els demés. Vull tornar a ser la millor versió de mí mateixa, vull tornar a ser jo sense distraccions que tinc quan començo a ser-ho.
Contesteu lo aviat possible si us plau, moltes gràcies!
InterPersonal

Hola lqwkdql-dk!
Vols tornar a ser la millor versió de tu mateixa, fantàstic! Pensa quines coses pots fer per aconseguir-ho, o que feies abans que aquestes pors i pensaments irracionals apareguessin a la teva vida. Un cop ho tinguis, quin és el primer pas per començar a ser aquesta persona que vols ser? Comença pel que et sembli més senzill i de mica en mica vés avançant a les coses que siguin més complicades. Si apareixen pensaments negatius, deixa que passin, igual que arriben marxen. Tu segueix el teu propòsit d'aconseguir ser la millor versió de tu mateixa!
De totes maneres si aquesta por i pensaments obsessius no et deixa viure i et paralitza, per què no ho parles amb algun adult de confiança (la teva mare, algun familiar) i demanes ajuda? No deixis que la por et freni! Si ho creus necessari, sempre pots demanar ajuda professional amb un psicòleg.
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat