No entenc perquè es comporta així:(
Hola!
Porto un any pràcticament sortint amb un noi un any més gran que jo. Al principi tot ens anava molt bé i ens estimavem, però des de fa uns tres mesos sento que cada cop mostra menys interès en mi. Ell diu que m'estima i que jo no faig res per la nostra relació, quan és ell el que m'ignora i no fa res per veure'm. No vull tallar amb ell perquè me l'estimo i portem molt de temps junts però necessito algú que em faci feliç i amb ell només pateixo. Què faig?
Gràcies
InterPersonal

Hola cascadia99!
Recorda que quan decidim estar amb algú és per estar millor que soles. Amor no vol dir patiment, per tant és important que en parleu amb tranquil·litat i valoreu si us compensa seguir així, tot i que us estimeu. A vegades, l'amor no és suficient perquè una relació tiri endavant. Per tant, el nostre consell és que en parleu i decidiu si tots dos aposteu de la mateixa manera per la relació sense patir, o bé és millor deixar-ho, ja que sola estaràs millor (encara que al començament et costi).
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat