Mal moment
Hola i gracies per escoltar-me.
Estic en una situació bastant dolenta. He començat la uni però em veig completament sola. Em vaig barallar amb les amigues de l'institut (entre les quals estava la meva millor amiga) perquè semblava com que no em feien cas i ara no tinc a ningú. A la uni he fet amics, però no són com les de l'insti. Anem a classe junts i ens ho passem bé però no som molt amics com per quedar i anar de festa o fer coses junts.
Així que ara estic sola, no tinc cap millor amic per recolzarme. Tinc la oportunitat d'anar en un horari diferent al grupet que he fet a la uni, pero no sé si cambiarme o seguir com estic. Tinc por de no agradar a ningú i quedarme molt més sola del que estic...
No sé que fer
InterPersonal

Hola IndieBlonde!
Tens diferents opcions, primer de tot podries valorar l'opció de recuperar l'amistat que tenies amb les amigues de l'Institut. Parlant la gent s'entén. Potser si li proposes a alguna d'elles, amb la que tinguis més confiança, parlar-ne, podeu arreglar el que va passar.
També pots apuntar-te a alguna activitat que t'agradi, de manera que puguis passar-t'ho bé mentre coneixes gent nova.
Recorda que per fer bons amics es necessita temps. Segurament a les amigues de l'institut les coneixes des de fa molt més temps que als companys de la uni, per tant és normal que encara no hagis pogut intimar tant amb els de la uni com per considerar-los súper amics.
No et tanquis a cap pla que es faci, apunta't i mostra't oberta a conèixer gent nova. Veuràs que descobriràs un munt de persones molt interessants que amb el temps podràs considerar bons amics. Dóna't temps!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat