fa taant.. i encara no tinc el valor...
Fa més de 5 anys què m'agrada la mateixa persona.
Des de què m'ha agradat no he tingut res amb ningú ja què només penso amb ell... en canvi ell s'ha "liat" amb moltes altres noies...
Sincerament he provat de dir-li moltes vegades però com què sóc molt tímida , no m'he atrevit a dir-li res...
Hem estat tota primària i secundària a la mateixa classe.. i ara què s'acaba 4rt ESO tinc por de què ja no el torni a veure més... estic molt confosa...
Li volia dir aquest cap d'any que passem al 2016 però sé que no tindre el valor per dir-li....
Per acabar de complicar-ho més crec que va per la meva millor amiga... Sé que ella no vol res però no se...
Com puc agafar el valor de dir-li que l'estimo?
InterPersonal

Hola aideeta!
Dir allò que sentim a la persona que ens agrada no és cosa fàcil, però tens dues opcions:
- Quedar-te com estàs, no dir res, i esperar que sigui ell que algun dia et digui alguna cosa. O si no diu res, quedar-te amb el dubte de què és el que hauria pogut passar si li haguessis dit.
- Treure la valentia suficient per a dir-li el que sents, sent conscient que els sentiments poden ser no correspostos.
Tu tries què vols fer. A vegades ens hem de preguntar, què és el pitjor que pot passar si li dic? Planteja't totes les opcions possibles i pensa com actuaries en cada una d'elles i les conseqüències que pot tenir. Fer això pot ajudar-te a "empassar-te" la vergonya i veure més clar què vols fer.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la teva consulta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat