NINGÚ M'ESTIMA I EM SENTO MOLT FEA TAN PER FORA COM PER DINS
Hola, tinc 15 anys, el què passa es què mai me "liat" amb ningú ni tan sols li he agradat a ningun nen (que jo sàpiga..).
Apart de això tots els nens que m'han agradat han acabat tenint algo amb alguna nena del meu grupet de millors amigues.
Sempre que sortim de festa alguna amiga meva s'acava enrotllant amb algú, en canvi jo mai.
I ja n'estic una mica farta. Em sento super lletja, apart de que la meva autoestima es 0. Sóc molt baixeta i potser és això el meu defecte més gran? No ho sé.
Ara m'agrada un dels meus amics amb qui estic la majoria del temps, però aquests crec que li agrada la meva millor amiga i això encara em fa sentir pitjor... no sé si dir-li què l'estimo o no...
Siusplau necessito ajuuda...em sento com si no fes res.
InterPersonal

Hola aideeta!
Tenir 15 anys i no haver-se "liat" amb cap noi, és del tot normal i no passa absolutament res. Encara que et sembli un tòpic, a cada persona li arriba el seu moment, i sovint estem tan "obsessionades" en el fet que aquest moment arribi que passa tot just el contrari. Per tant, fora pressions!
Pensa que si tu mateixa no t'estimes i t'acceptes tal com ets, és molt probable que no et mostris a la resta i passis més aviat desapercebuda. Recorda que només tenim un cos, i aquest ens ha d'acompanyar tota la vida, per tant l'hem d'estimar tal com és! No deixis que ser baixeta et faci valorar-te menys! Tu has de ser tu mateixa, pensa que el que ens enamora de les persones és la seva essència, no només el físic. Estima't tal com ets i treu tot el potencial que tens!
Pel que fa a aquest amic que t'agrada, has de posar en una balança els pros i contres de dir-li el que sents, i tenir clar que si finalment decideixes dir-li, sempre correm el risc que els nostres sentiments no siguin correspostos. Si això passa, hem d'aprendre a gestionar-ho i acceptar que no podem forçar els sentiments de les persones. Recorda que sempre podeu seguir sent amics (si això no us fa patir).
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat