Què faig? El deixo o em quedo amb ell?
Hola sóc una noia de 14 anys, i no sé que fer.
Estic feta un embolic!
Ja fa més d'un mes que estic amb un noi i me l'estimo molt, abans era el meu millor amic, però abans d'estar amb ell vaig estar amb un altre durant cinc messos. Ara estic super bé amb la meva parella, però quan parlo amb el meu ex em fa dubtar. Ara a aquestes festes parlo mes per facetime amb el meu ex que em la meva parella, ja que em fa sentir millor i es preocupa més per mi, però a la meva parella no li vull fer mal i me l'estimo molt. El meu ex ja sap que estic penjada per ell i i ell per mi també però ens fa por tornar-ho a intentar...
NECESSITO AJUDA URGENTMENT!
InterPersonal

Hola anònim!
Si tens tants dubtes, és important que et donis temps per descobrir què és el que realment vols. Posa't també en el lloc de la teva actual parella i reflexiona si val la pena seguir així amb ell, havent d'ocultar-li informació i amb tants dubtes.
No et precipitis i escolta els teus sentiments. Amb qui vols estar realment? Pensa que quan hem tingut una mala experiència amb una persona és normal tenir por a que es torni a repetir, per això és tan important parlar de les coses i posar les cartes sobre la taula abans de res.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat