Tinc un problema
Holaa!
Fa un temps que hem sento bastant sola. Se que hi ha molta gent que m'embolta, pero es com si estigues aïllada. Tothom té un grup i jo vaig una mica amb tots, i aixó hem fa sentir pitjor.
La meva millor amiga vol estar amb mi i ajudarme, però hi ha una persona que sempre està amb ella a l'institut i no ens deixa quasi mai estar juntes. Jo no impedeixo que tingui més amics, però tampoc vull sentirme així, i està clar que aixó no ajuda. El que pasa, es que quan jo vaig amb altre gent que a ella li cau malament, sempre s'enfada una mica.
No sé que fer, estic confosa.
Gràcies.
InterPersonal

Hola Anònima!
Et recomanem que puguis parlar amb la teva amiga i preguntar-li perquè s'enfada quan vas amb altres amigues. És important que respecteu i tingueu clar que tot i ser bones amigues, teniu dret a tenir altres amistats, no és incompatible. Parleu-ne i expliqueu-vos com us sentiu.
Si et sents una mica sola o aïllada, mira de relacionar-te de forma oberta amb tots els companys, no tinguis por i deixa't conèixer. Com més gent sumis a la teva vida, més probabilitats de trobar bons amics. Pensa que tots ens hem sentit en algun moment de la nostra vida com tu t'estàs sentint, però és important que no ens quedem quiets i fem alguna cosa per canviar-ho!
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat