ho sóc?
Hola, tinc 15, es la primera vegada que escric, peró es que ja estic una mica preocupat.
m'agradaría demanar-te un favor...
podrias donar-me algun tipus de preguntes, consells o tests, per esvrinar si soc homosexual, bisexual o heterosexual?
Esque respecte a aquest tema, no ho tinc gens clar.
GRACIES
InterPersonal

Hola alex!
El que determina la nostra orientació sexual és de qui ens enamorem. I com esbrinem si ens enamorem de nois, de noies o de totes dues coses? Doncs el temps i les situacions t'ajudaran a anar-ho descobrint. No et pressionis i escolta els teus sentiments, veuràs com tu sol acabes resolent el dubte.
Et recomanem la pàgina web del nostre company Gabriel J. Martin (www.gabrieljmartin.com). Aquí trobaràs articles i vídeos sobre homosexualitat que potser t'ajuden a resoldre dubtes entorn d'aquest tema.
El que és més important és que no oblidis que tens dret a poder viure la teva vida de forma lliure i mostrant el teu amor cap a les persones que estimis, siguin nois i/o noies, i viure l'amor de forma plena, sempre!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat