Ciberamic
Hola, m'agradaria que em proposessiu llocs on quedar per primera vegada amb un ciberamic (té 18 anys jo casi 14), és una mica complicat trobar un lloc una mica tranquil (per poder parlar), i hauria de ser a BCN. Em poder ajudar?
InterPersonal

Hola Anonimus!
Doncs la nostra recomanació és que quedeu en algun lloc on hi hagi més gent, que sigui cèntric i que a tots dos us agradi. Nosaltres et recomanem que hi vagis acompanyada, pensa que quan parlem amb algú per internet, mai sabem realment qui hi ha darrere, per tant és millor ser prudent.
No sabem si a casa saben que tens aquest ciberamic, però també estaria bé que els hi diguessis i que sabessin on sereu el dia que quedeu. D'aquesta manera podreu estar tots més tranquils i podreu gaudir de la vostra amistat sense patir.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat