Confio en ell pero no el vull perdre
Holaaa! fa uns 4 mesos vaig coneixer un noi (te 24 anys) a la Vall de Nuria, des del primer moment vaig notar algo i ell va semblar que tb. Des de llavors hem parlat TOTS els dies pel whatsapp (ell viu a girona i jo a bcn..). Al principi hi havia molt tonteig (el tipic que hi ha quan acabes de coneixer algu) entre els dos i amb el pas de les setmanes i les converses es com que es tot una mica més serio (pero el tonteig segueix en tots els sentits..) Hem parlat moltes vegades del tema de les relacions a distancia i aquestes coses i ell diu, i te rao, que si no pots veure a la teva parella quin sentit te. El problema es que jo crec que m'agrada bastant... En aquests quatre mesos nomes ens hem pogut trobar un dia que jo vaig anar a girona i ell va venir a veure'm. Penso que tenim confiança i ens expliquem les coses. Pero aixo a vegades... Per exemple ahir em va dir que la seva ex, despres d'uns quants anys, li ha dit que vol ser amiga seva i ell diu que ella sap l'odi que li te i no esta segur del que vol la noia aquesta. Aixo per mi no hauria de significar res pero tinc por de perdre'l per qualsevol cosa. El fet de viure lluny crea molta inseguritat en aquestes coses.. No se que fer, ell sap que a mi m'agrada, perque li he deixat caure molts cops. El problema es que suposo que per l'edat (i l'experiencia) pensem diferent (encara que em considero molt madura en aquest sentit). Jo tinc molt clar que m'encantaria estar amb ell i que se que si ara mateix ens poguessim veure de ben segur passaria algo pero tampoc estic segura de dir-li res com per estar junts perque tampc vull perdre el que tenim.. Es a dir que no tinc clar res ara mateix. Es normal que tingui tants gels fins i tot d'amigues seves del fb? Li he de dir el que sento d'una forma més clara? Necesito estar amb ell i poder abraçar-lo... Seria tot molt més facil!! Vull saber que pensa..
InterPersonal

Hola 23_ard!
Si vols saber què pensa, li hauràs de preguntar, com saps aquesta és l'única manera de sortir de dubtes.
Sabem que portar una relació a distància no és cosa fàcil, però això no vol dir que impossible. Sou vosaltres que decidiu si esteu disposats a fer un esforç per tirar endavant una relació d'aquest tipus. Heu de tenir present que la confiança és bàsica, i en una relació a distància té molta importància.
Fixa't que la gelosia l'única cosa que et provoca és malestar. Pensa que és normal que et preocupi que es fixi amb una altra noia, però no pots impedir que tingui amigues, que parli amb altres noies, etc. Si decidiu estar junts, haureu d'aprendre a gestionar la gelosia i també la vostra relació.
Parleu del que sentiu, que voleu i valoreu si tots dos esteu en el mateix punt i teniu ganes de tirar endavant amb una relació a distància. La decisió la teniu vosaltres!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat