Pés Ideal *-*
Holaa Soc Noia Tinc 12 anys Peso 47 kg i faig 1,61 Estic be de pes (contant que ja ma Vingut la regla) Graciess Sorry Les Faltes ^-^
Laura Medrano

Bones!
Gràcies per escriure! Pel que fa a la teva consulta, si la teva preocupació és si el pes que tens és correcte, la resposta és que si. Segons el que mesures i peses, estàs en un pes normal tirant a baix, per tant si guanyes algun quilo estaràs encara millor.
Tot i així, el que realment t'ha de preocupar és que tinguis un pes que sigui saludable, i això només es pot saber coneixent l'estil de vida que portes, és a dir, com t'alimentes normalment i si fas o no esport (si vols pots tornar a escriure'ns i explicar-ho més detalladament).
Pensa que encara tens 12 anys i com aquell que diu, acabes d'entrar en l'adolescència. Tot i que la regla ja t'hagi vingut, et seguiràs desenvolupant durant uns quants anys més, per tant el teu pes canviarà i també la teva alçada.
Una abraçada!
Laura Medrano