Por
Hola!
M'agradaria parlar sobre la meva por.
Estic amb un noi des de fa més d'un any, estem super bé i ens estimem molt. Hem tingut una a dues baralles perquè jo he sigut gelosa perquè sóc massa insegura.
Ara està començant a conèixer una noia que ell considera super maja i a més jo la veig guapa i bona noia. Ell diu que li agradaria tenir una millor amiga i que pot ser ella és la adequada. A mí això em sembla genial perquè la meva fase de gelos la tinc basant superada, però no puc evitar tenir por a que igual que amb mi va començar sent amics i fent bromes passi el mateix perquè tenen moltes coses en comú...que s'ho passi millor amb ella que amb mi...
La meva por és una tonteria quan ell em demostra el que m'estima cada dia?
Gràcies!
(Agrairia que això no surtis publicat a la pàgina i es quedès aquí)
InterPersonal

Hola grm! Sóc l'Eli Aulet . Psicòloga d'Interperosnal. Doncs si ell et demostra que t'estima el dia a dia i tu et sents estimada, et diría que la teva por no té cap validesa. Entenc que a vegades tots podem tenir els nostres inseguretats i pors, però no podem deixar que ens vencin. Pots parlar-ne amb ell de que aquesta situació et desperta les teves pors, però que no vols que interfereixin a la vostra relació. Li pots demanar de que et dongui un cop de mà amb aquest tema. Expressar-li com et sents, sense exigències, amb serenitat. Per què ell t'entengui!! i pugui saber com et sents i que no vols deixar-te guiar per la desconfiança, perquè sinó això serà frustrant per tots dos! Endavant! Eli AUlet www.interpersonal.cat