Regla!!!!!
Hola!!! Fa més de tres anys que tinc la regla. Hem fan molt de dolor. ( ja se que he d'anar al metge) . Però M'agradaria saber si hi ha algun aliment que pugui alleujar el dolor.
Petons😘
Maria
Laura Medrano

Hola Maria!!
La veritat és que això de les regles doloroses és un rollo. A moltes noies i dones els fa mal la regla (a algunes persones els dies abans de que vingui, a altres just quan els hi ve, a altres durant tots els dies...).
La veritat és que sobre aquest tema cap metge ha trobat la solució en l'alimentació, sinó que de moment el que pots fer és prendre alguna pastilla específica els dies que tens molt mal i esperar a que els dies de regla passin. Sobre els medicaments que ajuden a passar el mal de regla has de consultar-ho al teu metge o ginecòleg ja que ell te'n podrà recomanar.
Una abraçada i gràcies per escriure'ns!!
Laura Medrano