Vull baixar de pes
Hola,
m'agradaria que em donguesiu alguns consells per baixar de pes. Fa poc vaig estar lesionada i no vaig poder fer esport durant tres setmanes i ara que ja puc fer esport, arriba nadal. Crec que m'he tornat més grassa de no fer esport. Faig atletisme, en una setmana normal (d'escola i sense estar lesionada) entreno tres dies a la setmana 1h 30min i a vegades faig 30 min més d'abdominals. Intento menjar menys però al nadal és impossible amb tots els dinars familiars, els torrons...
Laura Medrano

Hola Carolina!
Quina llàstima que et lesionessis, esperem que ja estiguis del tot recuperada i que poc a poc recuperis el nivell esportiu que tenies abans de fer-te mal.
Com bé dius, el fet de no practicar esport durant 3 setmanes pot haver provocat que t'hagis engreixat una mica i és totalment normal ja que al fer repòs no es crema tanta energia com quan estem físicament actius. La clau no està en intentar menjar menys, sinó en tornar a fer esport (quan estiguis recuperada del tot, ja que sinó podries tornar-te a lesionar).
Ja veuràs que quan tornis al nivell d'abans de la lesió el teu cos també tornarà a ser el d'abans, però no has de tenir pressa ja que tots aquests canvis venen poc a poc. I no et preocupis pel Nadal, són només alguns dies que mengem més del compte, però després tot torna a la normalitat. Aprofita i gaudeix de les vacances, de la família i també dels dinars i sopars!!
Un petó ben fort i gràcies per escriure'ns!
Laura Medrano