Aquest cop m'encantaria que responguessiu
Hola! El primer de tot és donar-vos les gràcies per respondre els dubtes de molts i moltes adolescents, el que passa és que tardeu molt a contestar algunes consultes i avegades les responeu mesos després, però merci igualment!
Us explicaré el que em passa: A principis de l'estiu de 2014 vaig conèixer a un noi, que a part de sentir-me atreta per ell, també sentia coses per ell, i això jo ho tenia clar, no se si ell sentia alguna cosa per mi, però es va interessar per mi, em va obrir i vam xerrar bastant, però un dia vam quedar i no vam poder al final. El que passa és que aquest estiu me'l vaig trobar de nou i els sentiments que havien marxat van tornar, un dia ell em va veure i em va mirar fins que jo m'adonés de que m'havia vist, i em va somriure, la veritat és que és l'única persona que ha set capaç de fer-me somriure amb un simple somriure, però està clar, per mi ell és molt important. Estic pensant en tornar a parlar amb ell, ja que fa la tira que no xerrem, però les meves amigues em diuen que el deixi estar perquè és un puton, i és la veritat, però no puc.
Això que pot ser; enamorament, sentiment o atracció? És que no ho sé sincerament.
Què puc fer, obrir-lo o deixar-lo estar tal i com em diuen les meves amigues?
Moltisimes gràcies
InterPersonal

Hola Lovely!
En primer lloc disculpa el nostre retard en la resposta. Som conscients que anem tard en respondre, però estem fent un esforç molt gran per aconseguir anar al dia i millorar el servei que us donem. Pensa que rebem moltíssimes consultes cada dia! Esperem que a la propera consulta puguem ser més ràpides ;)
El que sents per aquest noi només tu ho saps. Si ara tens dubtes, veuràs com el temps i les situacions t'ajudaran a descobrir-ho. Pensa que les tres coses (enamorament, sentiment i atracció) poden donar-se també alhora, o començar per atracció i acabar en enamorament.
Dir-li o no és cosa teva, nosaltres no podem dir-te el que has de fer, però valora pros i contres en fer-ho o no. Si hi ha coses d'ell que no t'agraden i no veus clar fer el pas, dóna't temps per veure quina és la millor opció. Tampoc cal córrer! I si li dius alguna cosa, però ell no es comporta amb tu correctament és important que sàpigues frenar-ho a temps!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat