**Problemes al insti**
Hola, anonima
Soc noia
**NECESSITO AJUDA, URGENT** Un dia a l' escola una noia k es 3 anys menys k jo em va pegar, aleshores molts amics i amigues meves ho van veure i van començar a preguntar-me k m' havia passat i els hi vaig explicar. Em van dir k li digues a la cap d' estudis de secundaria, li vaig dir-li i em va dona la bronca, quan jo tenia la culpa, i va dir coses k no eren certes i encara em sentia pitjor del k estava i del k havia passat, porto tota la setmana aixi de malament quan no havia fet res jo.
Que puc fer? Kina es la millor manea de recupera-me i esta millor?
**AJUDA URGENT, GRACIES**
InterPersonal

Hola !! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc com et sents. Realment m'estàs explicant una situació injusta. Doncs la veritat és que et recomano molt que per sentir la teva valía personal, parlis amb la cap d'estudis. Els adults a vegades també ens equivoquem. Tens dret a defensar el teu punt de vista. És essencial fer-ho! Per tant, et recomano que li diguis que necessites parlar amb ella, que t'escolti el teu punt de vista, i digua-li també com et va fer sentir que et dongués al culpa i que et done´s la bronca. Una altra manera de començar és dient-li que no entens perquè et va fer la bronca. Però parla-hi i defensa els teus drets de ser escoltada! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat