Amor d'estiu
Aquest estiu vaig anar a un campus, i estava un noi de 16 anys i jo en tinc 13, erem amics i res més, però desde fa uns mesos que estic enamorada d'ell, i no sé perquè, som amics i res més però sempre què el veig se m'accelera el cor, i tinc por de si li dic el que sent-ho es perdi la relació que tenim, jo intento parlar-li tot el que puc i treure conversa pero ell no fa molt de cas. També he de dir que porto uns mesos força dolents; el meu primer amor serio va ser a l'estiu també i no va acabar força bé, i la meua millor amiga surt amb un noi que parlavem molt i que ens agradavem, però li vaig dir que no volia res serio, perquè no volia perdre l'amistat si anava malament, i es va acabar tot.
Sóc un desastre en l'amor i em passo tots els dies pensant en el què passaria si li digués el que sento al noi de 16 anys, o el que hauria passat amb l'actual nòvio de la meva amiga. No ser que fer amb la meva vida amorosa i tinc por de no trobar mai a ningú.
InterPersonal

Hola juli002!
En primer lloc és important que et tranquil·litzis, ets molt jove i acabaràs trobant a algú amb qui compartir el teu amor, t'ho assegurem!
Pel que fa a aquest noi de 16 anys que t'agrada has de valorar en quin punt està la vostra relació i si et ve de gust assumir el risc que comporta expressar allò que sentim. Ens expliques que no et fa massa cas quan li treus conversa, i a vegades això és un indicador de que no sentiu el mateix... has de ser realista i mira que diu la teva intuïció. Si ho veus clar i en tens ganes, endavant! Recorda sempre que pot ser que ell no senti el mateix i que aleshores hauràs d'acceptar-ho i respectar-ho, i mirar de quina manera ho gestiones per tal de no patir!
Una abraçada ben forta i tranquil·la, que tot arriba! ;)
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat