L'edaaaaat
Hola, sóc un noi, tinc 15 anys pero fare 16 al gener i fa un temps que vaig a unes extraescolars amb una tia que hem té enamorat i ns que fer pq es 2 anys més gran que jo però semblo de la seva edat i ella hem va preguntar si era de la seva edat pq ho semblava però li vaig haver de dir que no que anava a 4rt i no se si això de veritat importa..No crec però esq hem v¡fa més corte llençar-m'hi per si mha de dir que no surt amb crios o algo aixi..i és la primera vegada en la meva vida que me enamorat de veritat.
InterPersonal

Hola pimpam99!
Realment creus que et dirà això? Pensa que la diferència d'edat de la qual ens parles és molt petita, i si ara és una mica més evident perquè el curs acadèmic ho marca (4rt d'Eso vs 2n de batx.) amb el temps aquesta diferència deixa de notar-se, així que tranquil!
Si estàs enamorat i tens ganes de fer un pas més, endavant! Que l'edat no et freni! Planteja't, què és el pitjor que pot passar? Si no és correspost, hauràs sortit de dubtes i hauràs de mirar com gestionar seguir sent amics sense que això et faci patir, i si et fes un comentari com el que ens expliques ("jo no surto amb crios"), vol dir que no et respecte i per tant, tu decideixes si vols estar o no amb algú que pensa així!
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure's!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat