els números baixen però la panxa no
Hola adolescents.cat!
Bàsicament, el meu títol ho diu tot! M'he aprimat bastant i sempre veig que els números de la bàscula van baixant però la meva panxa es queda igual, per què?
L'altra cosa que haig de dir és que tendeixo a engreixar-me de panxa, però si m'estic aprimant... per què la meva panxa no disminueix? Ja tinc la resta del cos suficientment prim!
Gràcies i petons!
Laura Medrano

Hola guapa!! Gràcies per escriure'ns!
Efectivament el títol de la teva consulta resumeix molt bé el que et passa.
Mira, a totes les dones se'ns acumula el greix a diferents parts del cos. De fet rebem consultes com la teva de tot tipus: noies que ens comenten que el greix se'ls hi acumula a les cuixes, altres al cul i altres a la panxa... Malauradament no podem fer màgia i fer que el greix ens canviï de lloc. A totes ens encantaria per exemple que si el greix se'ns ha d'acumular a alguna part del cos, que ho faci als pits. Però no, el greix és capritxos i se'ns acumula on per genètica tenim més tendència...
Tot i haver-te aprimat continues tenint més greix a la panxa, i això és totalment normal. Et recomanem que per intentar-la tonificar una mica i cremar greix de forma localitzada, facis exercicis d'abdominals o per exemple que saltis a corda.
Tot i així no et capfiquis amb el tema de la panxa. Per culpa de la tele i les revistes tenim al cap el típic cos de noia súper prima i que no te ni un gram de greix, i a part de que aquest tipus de cos el tenen un percentatge molt petit de dones, tampoc és del tot saludable ja que tenir greix al cos també és necessari. Accepta la forma del teu cos i valora't tal i com ets. Obsessionar-te amb aquests temes no t'ajudarà a sentir-te millor amb tu mateixa, de veritat.
Una abraçada i petons!
Laura Medrano