Estic bé??
Hola Adolescents!
sóc una noia de dotze anys, peso cinquanta quilos i medeixo 1,48 cm. Estic bé?
Faig esport durant tota la setmana i menjo de tot, la veritat esque no em sento gaire bé amb el meu cos.
ajudeumeee siusplauuu!!!!
Laura Medrano

Hola!!
Mira, pel que dius que mesures i peses, el teu pes està dins el que es diu pes normal i saludable, o sigui que no t'has de preocupar gens ni mica.
A més, dius que menges de tot i fas esport al llarg de la setmana o sigui que és GENIAL!!
Tot i així dius que no et sents gaire bé amb el teu cos, però no ens expliques el per què. Pensa que si tens 12 anys encara has de fer el canvi i el teu cos poc a poc s'anirà transformant en el d'una dona i per tant creixeràs, se't desenvoluparan els pits, les caderes es faran més amples, ... i a mida que tots aquests canvis es vagin produint, com és obvi també hauràs d'anar pujant de pes.
No tinguis pressa i pensa que la clau per tenir un cos bonic i sa és que mengis bé i equilibrat i que no deixis de fer esport.
Un petó ben fort i gràcies per escriure'ns.
Laura Medrano