Confeso el què sento?
Hola, primer de tot dir que sóc nova en aquesta xarxa i no estic segura de si es aqui un he de fer la meva consulta..
En fi..
M'agrada un noi desde l'any passat quan la professora ens va aseure junts i paralavam molt i tot això.
Quan va començar aquest curs pensava que durant l'estiu l'havia oblidat però al veure'l... *-*
M'ha tornat a agradar pero no se si dir-li, em parlat diverses vegades per whatsApp, encara que normalment l'obro jo, m'invento qualsevol excusa per poder parlar-li, ens hem enviat cors... En persona no parlem gaire perque em fa vergonya i ell ho sap. Però em dona la sensació de que em mira bastant, que passa aprop meu i això em dona esperances pero just quan estic super feliç per tot el vaig parlat amb un munt de ties. La meva germana diu que si parla amb elles potser només es perque són amics i que amb mi també li fa vergonya però no se... El que passa esque aquest anys es l'ultim que estem junts perque per batxillerat els dos canviem d'institut i no se si confesar-li els meus sentiments perque tot i que amics seus m'han dit que no li agrada una amiga seva a mi em sebla que si i no vull fer el ridicul.
Qué he de fer?
Gràcies i perdoneu les faltes ortogràfiques.
InterPersonal

Hola Alice!
Sí, és aquí on has de fer la teva consulta! Benvinguda al Consultori d'Adolescents.cat!
Has de tenir present que ell sempre serà lliure de parlar amb altres ties, si així li ve de gust, i com molt bé diu la teva germana, que parli amb elles no vol dir que automàticament li agradin.
Si per les xarxes socials parleu molt, també pots ser que ell també tingui vergonya en el cara a cara, si li agrades, és normal!
Recorda que nosaltres no podem dir-te el que has de fer, però si tens ganes que la vostra relació d'amistat vagi una mica més enllà, hauràs de moure fitxa o fer alguna cosa diferent. Si et resulta més fàcil, sempre li pots dir que quan el veus et fa una mica de vergonya parlar obertament, però que estaria bé que poguéssiu quedar un dia tots dos i anar a prendre alguna cosa, què et sembla?
Pensa també si hi ha alguna manera de descobrir si li agrada algú sense haver de preguntar-li directament a ell, per exemple, preguntant-li a algun bon amic seu ;)
Pensa, què és el pitjor que pot passar si fas el pas? Recorda que si l'amor no és correspost, no passa res, i en cap cas es fa el ridícul, no hi ha res més bonic que l'amor i la sinceritat!
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat