Molt liada
Hola! Tinc un gran cacao mental, no entenc que em passa: em dona la sensació de que m'enamoro molt fàcilment. Feia uns dies m'agradava un nen de tenis, el trobava molt monu, no sé... El dissabte passat vam fer un dinar de Nadal amb tots els nens de tenis i vag descobrir que no m'agradava tant, la seva manera de ser, les seves aficions... Però no m'ha deixat d'agradar del tot. Per altre banda sl final de la meva classe (de tenis) sempre vé un nen molt "atractiu" i em mira mentres jugo, també em crida l'atenció.
Per últim, amb les meves amigues (l'insti) he conegut un nen de 1er d'ESO, jo vaig a segon d'ESO, que crec que m'agrada però s'em fa molt extrany ja que és més petit que jo, no sé que fer...
És normal el que em passa, estic una mica preocupda : (.
Després hi ha un altre tema, a un nen de l'insti li molo però no m'ho ha dit ell, m'ho ha dit una amiga perquè a ell li feia molta vergonya. A mi no és que em caigui malament pero no m'agrada el que passa és que ell no m'ha dit res però a les classes no para de mirar-me i em poso molt nerviosa. Què faig?
Moltíssimes gràcies, uan boja qualsevol.
InterPersonal

Hola UnaBojaQualsevol!
Doncs tranquil·la perquè el que ens expliques és força habitual a l'adolescència, i les hormones en tenen part de "culpa", així que no pateixis! Pensa que també pot passar que quan coneixem a una persona en més profunditat deixi d'agradar-nos allò que en un primer moment ens va atraure.
Pel que fa al noi que li agrades, com dius no t'ho ha dit directament perquè li deu fer molta vergonya, així que millor de moment respectar-lo, i esperar a veure si vol fer el pas. Si tu no sents res per ell, tranquil·la, no passa res, és important que no li donis falses esperances i que continuïs amb la teva vida amb normalitat. Si finalment decideix dir-te alguna cosa, és important que siguis sincera amb ell!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat