ajudaa
Fa una o dos setmanes em vaig tallar els braços perque estic destrossada emocionalment amb muns paees em porto molt malament i amb les amigues bueno directament no en tinc casi i magradaria animarme pero no se com ferho
InterPersonal

Hola andrea! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Veig que estàs patint molt per haver d'arribar a una solució tan dràstica i de fer-te tan mal a tu mateixa. Alhora m'agrada la teva motivació per animar-te! És un bon inici! és molt millor mirar què pots fer, què està a les teves mans, etc. Potser has passat per uns dies baixa d'ànims, no se si portes molt temps així. Si fa molt temps que estàs així, et recomano que busquis ajuda. No pot ser, i no et mereixes que davant la frustració reaccionis fen-te mal així a tu mateixa. Per això valoro moltíssim que ens hagis escrit!!! Bon senyal de que també veus que hi ha altres sortides als moments de baix ànims. Confia en que les emocions són transitòries, i que apoc a poc aniràs veient com et recuperes a mesura que hi facis coses. Ara, si creus que et falten eines per a remontar demana ajuda a algun adult: els teus apres, professors, monitors, etc; perquè et puguin donar un bon llistat de suggerències per a què valoris quina vols escullir. Comença a pensar cada dia en cada dia com pots millorar una miqueta el teu dia a dia. Per exemple, fas algun esport? que ajuda a sentir-nos millor, d'aquestes amigues que tens, tot i que poques, què fas per divertir-te amb elles? i què t'agrada fer per tu mateixa? escoltar música, bany relaxant, ballar, escriure, etc. I a casa? entenc que a vegades `passem males temporades amb els pares, però estaria bé que poguéssis tenir una conversa amb ells. Heu de saber què esperen de tu ara que tens ja una edat, i què esperes tu d'ells ara que ja ets més gran. A vegades es preocupen molt per les notes, però els has d'explicar com et sents per dins, eprquè potser ells no ho veuen i llavors no saben com ajudar-te! Confia en tu mateixa!! Endavant! ELi Aulet www.interpersonal.cat