Carta d'amor
hola! moltes gracies per atendrem:
Avui, l'últim dia de classes, he decidit escriure-li al noi que m'agrada de la classe una carta on li explicava el que sentia cap a ell. seguidament, li he demanat a la meva amiga de confiança que li entregues quan fos la ultima hora i que sobre tot que s'esperes un moment a que em dones temps a anar-me'n de l'institut perquè no m'hi atrevia a fer-ho jo, com tampoc mi atrevia a dir-li a la cara .Ella li ha entregat la carta on em declarava derrotada en una guerra a vida o mort pel seu amor. Ella li ha dit que la llegís quan estigues sol, i així ho ha fet ell. Quan he arribat a casa, tenia un missatge al mòbil, era ell dient-me que no sabia que dir sobre la carta... i aquí ho hem deixat, li he dit que ja m'ho imaginava. ara estic una mica confusa, que li dic? que he de fer? em sento una fracassada, ja sabia que ell no m'estimava ni m'estimarà, (sempre em passa el mateix amb els nois) però la veritat, ja feia dies que quan m'estirava al llit m'adormia pensant que ell estaria enamorat de mi i que em besaria... lo típic de la meva edat (15 anys). el cas es que em sento estúpida, que he de fer? es que ell no diu res, m'ha deixat amb ansies d'alguna resposta...
InterPersonal

Hola gise, la indepentista de barna!
Quan expressem els nostres sentiments via carta o per WhatsApp i no estem davant de la persona quan ho llegeix, perdem molts detalls comunicatius i tampoc podem parlar-ne tranquil·lament com ho faríem en el cara a cara.
En primer lloc, res de sentir-te estúpida! És important expressar allò que sentim i no ens hem d'avergonyir a l'hora de fer-ho. Si ell no sent el mateix per tu, és una llàstima, però hem d'aprendre a acceptar-ho i respectar-ho! Potser estaria bé que poguéssiu tenir una conversa, aquest cop cara a cara, simplement per poder parlar de tot el que li vas dir a la carta i perquè pugueu veure de quina manera gestioneu la vostra amistat si ell no sent el mateix que sents tu. Si t'has quedat amb ganes d'alguna resposta, és ell qui te les pot donar!
Esperem que us vagi molt i molt bé!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la teva consulta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat