Problemes d”amor a 1r d'ESO
Hola. Aquest any he començat el curs de 1r d'ESO en un centre diferent del que estudiava, i hi han molts pocs companys que vénen del antic centre en el qual estudiava. Gràcies a aquest fet, ara coneixo a molts nens nous. A l'estiu, jo i la meva millor amiga ens vam mirar les fotos de l'orla de un altre centre, del qual tothom aniria al metix insti. A a majoria els coneixiem de vista, pero sempre deiem que dos nens eren molt guapos. Des de fa poc, vaig começar a sentir algo per un nen(un dels quals considerava guapo), pero les meves noves amigues que el coneixen es bé que jo, em van reomanar que ho deixi estar, perquè és un nen molt guarro i tal.. Jo els hi vaig fer cas, i ja no sentia res. Però des de fa un temps, noto que em mira tot el rato, em "molesta", em parla molt.... I torno a sentir coses per ell. El probema és que tinc por de que no vagi per mi, ja que així no arribariem enlloc. Amés, moltes nenes van per ell, i en certa manera, em sento "amenaçada". Ja no sé que fer, només penso en ell, i desitjaria que ell sentís el mateix que jo. Estic olt confusa, què hauria de fer?
InterPersonal

Hola Anna MZ!
Que difícil controlar els nostres sentiments, oi?
És normal que et preocupi que ell no vagi per tu, però com saps no podem forçar que la persona que ens agrada senti el mateix que sentim nosaltres. Creus que hi ha alguna manera d'esbrinar si a aquest nen li agrada algú? Podries preguntar-li a algun amic que tingueu en comú, o que alguna amiga teva li pregunti com qui no vol la cosa, o tu mateixa, per exemple.
Recorda que la manera de sortir de dubtes és preguntant-li directament a ell, i si tu directament no t'atreveixes, busca la manera de descobrir-ho! ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat