PutaVida😤
Hola! Tinc 13 anys, sóc noia i m'agrada un noi
Jo a ell no li agrado només perquè li semblo lletja (ja que li diu als seus amics i a mi també m'ho va dir). No ens parlem però ens mirem. Li vull dir el que sento però nose com fer-ho. He pensat que ho faré per whatsapp. Estava bé si li dic aixì??
Hola! Soy Nuria. Tu ya sabes que te quiero mucho y que quiero una relación contigo. Sé que tu a mi no me quieres y que no quieres nada conmigo asi que bueno, te olvidaré. Queria decirte que no me gusta que me llames "fea". ¿A caso te he hecho algo yo?
Soy delgada, soy más alta que las demás, ojos azules, llevo gafas, tengo las piernas largas... Soy diferente, si. Pero me gusta como soy.
Lo peor es que tu solo me llamas "fea" por tener la cara plana. Encima que no te digo nada nunca...va y tu me insultas. Bueno, solo queria decirte eso. ¡Ah por cierto! Puede que este mensaje sea el último que te envie. (Si quieres hablar, me lo dices y hablamos)
Estoy segura que me dejarás en vistos. Lo sé.
Què opines? Creus que està bé que li envii aquest missatge? Mercii💕💕
InterPersonal

Hola Sensenom07!
Pensa i valora si et val la pena dedicar el teu temps a un noi que et diu que ets lletja i per tant que t'està faltant el respecte.
Sempre que parlem dels nostres sentiments nosaltres som partidàries del cara a cara (encara que faci més vergonya), ja que per missatge es perden molts detalls i es poden interpretar les coses de moltes maneres diferents, i si vols que el teu missatge arribi i s'entengui bé, el cara a cara és sempre la millor opció!
Valora tu mateixa de quina manera vols expressar-li els teus sentiments, i com et sentiràs més còmoda fent-ho!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la confiança!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat