Cacau mental
Tinc 16 anys i fa molt temps que sento que m'agrada un dels meus millors amics, però tinc por a insinuar-me o simplament parlar-li d'un tema aixi pel fet de perdre'l despres com amic si ell no em correspon...I fa uns quants mesos que tinc ganes de dir-li alguna cosa de l'estil pero no se ni que dir-li, ni com actuar, ni que fer....estic molt agobiada, no el vull perdre per res del mon però a la vegada m'agradaria que connegues els meus sentiments.
No se que fer
InterPersonal

Hola ecnoc_18!
És normal que tinguis aquest "cacau mental"! Pensa que si et quedes com estàs segurament les coses no canviaran! Si tens ganes que conegui els teus sentiments, no te'n queda una altra que parlar-ne amb ell!
Recorda que sempre que expressem allò que sentim per algú correm el risc de no ser correspostos, però això no significa automàticament que la vostra relació d'amistat s'hagi d'acabar. Si ell no sentís el mateix per tu, és important que parleu sobre com ho gestionareu de manera que la vostra amistat pugui seguir igual de bé sense que cap dels dos pateixi o se senti estrany! De totes maneres, pensa que sempre hi ha la possibilitat que els vostres sentiments siguin correspostos, i si és així, també haureu de veure que voleu fer a partir d'ara! ;)
Si ho tens clar, no tinguis por!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat