La meva millor amiga estima al meu ex :(
Hola sóc Anaïs tinc 16 anys. Fa cosa de 3 mesos jo tenia novio, vam pasar per una crisis molt grossa i la meva millor amiga va voler ajudar. Al cap de unes setmanes el meu novio i jo vam tallar per problemes. La meva millor amiga amb aquell moment no tenia telèfon mòbil, llavors no podia parlar amb ell, però a cap de 1 mes va tenir mòbil llavors va començar a parlar molt amb ell. Un dia quan li vaig dir que encara l'estimava ella de cop i volta em diu que l'estimava a ell i jo vaig marxar corrents a plorar. Ara esta sempre parlant amb ell i li vaig dir que jo amb aquesta situació ho estava passant molt malament perquè jo encara l'estimava i li vaig dir que si era la seva millor amiga que sisplau deixes de parlar amb ell, pero va dir que no perquè l'estimava massa. Portem uns dies casi una setmana sense parlar ni mirar-nos. Necessito la opinió teva. Gràcies, petons.
InterPersonal

Hola Anaïs!
Entenem com et sents, però has de pensar que tothom és lliure d'estar o d'estimar a qui vulgui i si la teva amiga deixa de parlar amb ell perquè tu li demanes, no deixes que sigui lliure i per tant segurament tu tampoc acabes d'estar bé.
Pensa que si tu encara tens sentiments per aquest noi, és normal que et faci mal veure que ella també l'estima i que manté una relació ben estreta.
La nostra recomanació és que puguis tornar a parlar amb la teva amiga, val la pena que perdeu la vostra amistat per això? Expliqueu-vos com us sentiu les dues i mireu de quina manera podeu gestionar-ho perquè cap de les dues pateixi.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat