estic perduda
Hola, ultimament me n'he adonat de que si no estic a casa o amb gent de confiança no estic conctada amb mi mateixa, és a dir, tot l'ambient que m'envolta m'influeix molt i sóc incapaç de creure en mi i en els meus pensaments. No se ben bé explicar-ho però fa que em sentí més insegura i em dona la sensació de que no tinc prou control sobre mi mateixa. Espero que em pogueu ajudar, petons!
InterPersonal

Hola numa!
Pensa que és normal que ens sentim més segures quan estem a casa o amb persones de confiança, per tant també és normal sentir-nos una mica insegures quan estem en un ambient desconegut. Tot i així, és important que no et centris tant en aquesta sensació d'inseguretat si no en aquelles coses que sí que et fan estar segura de tu.
No deixis que la por et faci perdre el control, i confia en tu! Fixa't en què és el que passa quan estàs amb gent de confiança, què fas de diferent? Busca quins són els senyals que t'ajuden a estar connectada amb tu i amb els teus pensaments.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat