16 ANYS DE DIFERENCIA
Hola, bueno... fa temps (6 mesos o aixi) que vaig començar a parlar amb un noi que coneixia desde feia mes d'un any pero que mai m'havia atrevit a obrirlo... ell te 31 anys i jo 15, pero quan vam parlar va haver-hi com una conexió i vam començar a parlar cada dia i al final vam acabar tenin sexe de tant en tant, en plan ''follamigos''.
el problema es que vam dir de ''donar-nos un temps'' perque els meus pares estaben començant a sospitar algo...
fa 5 dies que no parlo amb ell, i no puc parar de plorar i re-llegir converses nostres de fa temps...
crec que estic enamorada, i fins dins d'un mes no el podre tornar a veure.
Que faig?
InterPersonal

Hola Miss death!
Has de tenir present que hi ha una diferència d'edat força important i que això pot portar-vos problemes. A més, has de tenir present que us trobeu en moments del cicle vital totalment diferents. Tu encara ets menor d'edat, tens 15 anys, estàs estudiant secundària, i ell segurament ja deu estar immers en el món laboral o amb algun projecte personal al cap, i per tant, que aquesta relació acabi materialitzant-se és força complicat.
Entenem que per a tu sigui difícil, però et recomanem que intentis distreure't i donar-te aquest temps que necessites. Així que potser hauràs de començar a posar una mica de distància o de canviar la perspectiva, perquè si no pots arribar a patir molt! Ens sap greu dir-te això, però t'has de protegir i cuidar-te!
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat