El lloc que no em correspon
Hola,
Em dic Santi i ya fa uns mesos que tinc una sensacio extranya dins meu, tinc la sensacio de estar en un lloc on no corresponc, m'explico, nomes faig que observar el meu voltant i sentir que no es el meu lloc, que jo no tinc que estar aqui, i esque ho sento dins, es una sensacio molt extranya totalment indescriptible, pero se que ho sento.
Sento que res del que em rodeja encaixa amb mi, la gent, la familia, etc...
Avegadas cuan estic amb els amics o fent alguna cosa que m'agrada aquesta sensacio tant horrible desapareix pero nomes per unes hores, m'agradaria saber que em pasa, perque es insoportable aguantar aquesta sensancio, es com una tortura.
Elena Crespi

Santi! segurament el que et passa és que estàs intentant trobar el lloc que et correspon i el cos t'està enviant senyals perquè ho reconeguis.
Fixa't que ja hi ha llocs i entorns en els que estàs bé. Això és important ja que mica en mica aniràs descobrint ben bé el que t'agrada més, el que et fa sentir millor i on pots treure tot el teu potencial.
Els llocs i les situacions que no et facin sentir bé et poden servir com a aprenentatge per aprendre a estar-hi millor d'alguna manera. Busca... Què et faria sentir més bé quan estàs així?
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com