liar-se
Hola, tinc 13 anys i tinc un dubte i és que totes les meves amigues ja s'han liat i jo ancara no m'he donat ni un pico i em sento com si mai ho arribes a fer. Alguna vegada els hi he dit com es fa per liar-se i em diuen que surt sol, es veritat? EM fa por que quan em donin el petó jo no sapiga que fer i ho fagi malament. Io soc una noia que havera parlem clar no soc plana i sento com si elguns del nois em tinguessin ganes però no en plan serio, ja mentens,a més jo amb aquests temes sóc bastant tímida creus que si yo fos una noia més atrevida macabaria lian amb algun noi ?
InterPersonal

Hola enredada! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Et diría que liar-se amb una persona surt de forma més tranquil.la quan a un realment li ve de gust fer-ho. A més, quan un està preparat també està preparat per poder dir fins on vol arribar. No hi ha maneres de fer bons o mals petons, depèn de la persona amb qui et trobes i com de gust t'hi sentis. El fet de ser més tímida o més atrevida podria influir en lligar més o menys, però també depèn de moltes altres coses: si tu realment ho vols fer, la persona que se't presenta davant, de quina manera sorgeix la situació, etc. Ser tímida no t'ha de perquè impedir lligar o liar-te amb algu, pensa que hi ha nois que no els hi agraden les noies molt atrevides. Així com a totes les noies no ens agraden les mateixes persones! Espero haver-te ajudat! Gràcies per la confiança en la teva consulta! Elisabet Aulet. www.interpersonal.cat/fcbk: Elisabet Aulet Psicòloga.