El meu germà i jo
Hola!!!
Sóc una noia de 17 anys i tinc un petit problema. Fa uns pocs mesos el meu germà gran i jo vam començar a tenir relacions sexuals, i bueno es una mica extrany però sentim un amor que no és gaire normal entre dos germans. Fa un mes vam decidir que en un futur ens agradaria formar la nostra propia família, la cosa està en que no sabem si dir-lis als nostres pares el que està passant.
Ens podrieu aconsellar?
Moltes gràcies per poder comptar amb nosaltres.
InterPersonal

Hola gabacs5!
Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs certament teniu un problema molt gran!! Les relacions entre germans poden portar molts problemes a la família i moltes dificultats pel vostre futur. Ara mateix potser no us n'adoneu del problema que representa. Les relacions entre germans poden portar problemes amb la justicia i pels vostres pares, ja que són els vostres responsables i amb vosaltres mateixos generar molt imolt malestar quan obriu els ulls del que passa. Com conviureu amb la idea del que ha passat d'aquí a 10 anys? Us queda molta vida per davant i aquest és un episòdi que està passant ara i prou. A més, potser fins i tot podrien tenir problemes amb la custòdia els vostres pares.
No podem recolzar aquesta situació ja que és innatural i greu. Us suggerim que cal que abandoneu les relacions, sou vosaltres els que decidiu perquè entre adolescents i vosaltres res us ho impedeix perquè ningú ho sap, però amb la voluntat de donar-vos un cop de mà us suggerim que pareu aquesta relació.
Si necessiteu parlar-ne ja sabeu on estem!
Cuideu-vos i cuideu la vostra vida!!!