A la meva millor amiga i a mi ens agrada el mateix noi
Fa un parell de dies la meva millor amiga em va dir que li agrada el mateix noi que a mi, jo no li he dit res (ni pensava fer-ho) i l'he estat ajudant donant-li consells
A ella li agrada desde fa més que a mi, aixi que el vull oblidar però,... és tan difícil. No li vull fer mal ni vull que les coses es compliquin
Ell és un noi magnífic i és suuuuuper divertit..
En fi, no li paro de donar voltes i no sé que fer
Necessito que m'ajudeu de debò
InterPersonal

Hola!
Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal.
És bonic que cuidis a la teva amiga i quina mala sort el que ha passat.
Per gestionar-ho et suggereixo que primer parlis amb ella. Diga-li el que et passa i exlica-li que et vas quedar parada quan t'ho va dir i que no vas poder dir-li per a no fer-li mal en aquella moment. Però penso que li has de poder dir que també t'agrada el noi.
Els teus sentiments són tan vàlids com els seus!!!!! I primer t'has de tractar bé a tu . Si sou bones amigues ella ho entendrà, tampoc us ha de separar un noi, això no passarà, però si que cal que no amaguis el que sents per por a decepcioanr els altres. Les coses amb carinyo i serenament es poden dir.
Endavant
Eli Aulet