Penso que sóc guapa però la gent em diu que no ho sóc
Hoola! Tinc 13 anys i m'agrada com sóc. Nose, tinc els ulls blaus, sóc molt alta, sóc rossa, porto ulleres, cabell llarg, cames molt llargues, calçat 41, tinc tetes...Em veig normal i m'agrada com sóc. Ja que per a mi totes són baixetes, amb el cul gordo p, ensenyant sempre les tetes, els ulls marrons o negres, calçat 38 o 39. Sóc diferent,sí.
El cas és que no ho entenc. Jo em crec guapa i als dos nois que m'agraden els hi semblo lletja. Què faaig? Les meves amigues diuen que em maquilli però ma mare no em deixa maquillar-me apartir dels 17 aanys😭
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. psicòloga d'Interpersonal.
Doncs està molt bé que et vegis guapa. L'estima cap a un mateix és important, en tots els sentits capa la bellesa i cap a com som per dins també.
La bellesa no depèn només del físic ja ho saps, a més depèn de com siguem també ensenyarem una manera de fer o altra diferent, per aquest motiu la gent que transmet bon rotllo i són espontànis ens cauen tan bé i ens sedueixen tan.
Per seduir doncs, cal també mostrara les nostres habilitats i ser com som, i a més tot i així tampco agradarem a tothom, que a dues persones no els hi agradis no significa que per altres siguis guapissima, depènd e moltes coses...
Endavant
ELi Aulet www.interpersonal.cat