Atl
Hola! Tinc 13 anys i faig atletisme. El cas és que nose com dir-li a ma mare que no vull fer carreres ja que no puc aguantar. Ella diu que si m'ha apuntat a atletisme és per correr però pfff... No m'agraden les carreres, i lo pitjor és que faré més de 25 durant tot l'aaany! Em vull morir😭
Que faaaig??
Laura Medrano

Bon dia!
Quan parlem de lo important que és fer esport ho diem perquè és la basem juntament amb l'alimentació, d'un estil de vida saludable, que ens fa sentir-nos bé amb nosaltres mateixos i estar bé de salut. Ara bé, l'esport que practiquem ha de ser un que ens agradi i amb el que ens ho passem bé. Suposo que fas atletisme des de fa temps, i com que se't dona bé la mare vol que segueixis practicant-lo.
Si realment vols deixar-lo, has de poder parlar-ne amb els pares seriosament i exponent bé tots els motius que tens. Ara bé, és important que si deixes l'atletisme t'apuntis a algun altre esport, ja que no has de deixar de fer-ne.
Com fer-ho? Escriu en un paper tots els pros i contres de l'esport que practiques i si realment veus que no t'agrada, planteja-ho a casa de forma seriosa i defensant el teu dret a poder escollir l'esport que vols practicar. És important poder dir el que pensem als demés i saber defensar la nostra opinió. Has de tenir en compte que els pares també tindran els seus motius per voler que segueixis fent atletisme, els has d'escoltar i entendre el que et diuen. Intenteu arribar a un acord, i més si ja han pagat la inscripció.
Molta sort!
Laura Medrano