Estic desesperada!! :(
Holaa! El meu problema es que m'agrada un nen un any més gran que yo desde principis de segon trimestre de primer de eso, yo ara vaig a 2 i ell a tercer i pues l'any passat el veia en el pati i el veia molt més i pues tenia oportunitats per parlar amb ell pero ara no el veig en el pati i no el veig casi. Desde l'any passat que vui parlar amb ell pero no se com, 1.Soc molt, MOLT vergonyosa 2.No el veig casi 3.No el conec de res. I yo anar i dir li hola a un nen que no conec de res no puc (a part te novia pero yo primer el vui coneixe i ser la seva amiga). Un amic meu el coneix i no em vol ajudar, diu que parli amb elll :/ i tambe l'any pasat em miraba moolt i ara quan el veig elll tambe em mira :3 I bueno pues no se que fer, no se com parlar amb ell ni res. (estic pensant de enviar li un email de manera anonima ya que al cole treballem amb pc i cadascu te el seu email) Em podireu ajudaar?? :((
Pd: Perdó perque es bastan llarg i perdó per las faltas. Un petó ;)
InterPersonal

Hola Julia02cm!
Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs la veritat....et podem ajudar però tu ahs de fer el pas. Entenc que et costi, que sents por...però la por es supera afrontant-la. Què seria el pitjor que et podria passar si et diu que no? Res molt trascendental. Si fa rabia el rebuig, eprò el rebuig és inevitable, a tots ens han rebutjat unes quantes vegades. A més, entrenar-se pel rebuig va bé perquè aixi un va aprenent a tolerar-lo.
I si et respon positivament? doncs ja ho tindras!
Crec qeu al teva consulta demana com et podem ajudar a que surti bé, i això no ho sabem! Ara t'animem a fer la prova, no podem controlar que tot ens surti bé, és incert el que passarà! Atraveix-te, fes el pas i ja ho veuràs! I si no surt bé com a mínim et sentiras més valenta!!!
Endavant