Consells per oblidar-me'n d'ell
Hola!!
Doncs fa una setmana, vaig enviar una consulta que deia que tenia novio i que m'agradava un altre, bé doncs encara no he vist la resposta i ja l'he deixat, no només perquè m'agradava un altre, si no també perquè ens critica molt la gent com a parella i ens diuen coses que ens fan sentir malament i jo tinc un defecte molt gran, i es que depenc molt de la opinió dels altres i ho he parlat amb ell i em deixat la relació. Li he demanat si podiem ser amics i m'ha dit que sí, però el cas es que no me'n oblido d'ell i em sento malament per haver-lo deixat per culpa dels demés. M'ha dit que ell encara esta disponible per mi però jo no vull tornar amb ell, perquè com vaig dir en una altra consulta m'agrada un altre i no vull enganyar-lo em sentiria pitjor.
Em podrieu donar consells per oblidar-lo??
Moltes gràcies!!
InterPersonal

Hola juuuj!
Sóc l'ELi AUlet. psicòloga d'Interpersonal.
Doncs entenc que tinguis la sensació de que et sents malament, és natural. Deixar a algu ningú no li agrada, però hemd e ser conseqüents amb les nostres decisions i responsables. Amb això vull dir que toca assumir una mica aquest malestar, que et passarà tot i que els primers dies estaras una mica inquieta. Per altra banda, pensa que tu has fet el que senties, en part, perquè t'agrada un altre noi. Així que has estat responsable amb els teus sentiments i has respectat a l'altra ja que no seria sincer estar amb algu que no ens agrada.
Llavors, has après una cosa de nou i és que has de millorar aquest aspecte de fer el que els altres diguin! La teva vida és teva i no pots deixar que els altres la visquin per tu!! Oi, que no vas amb el moneder obert perquè et robin? doncs això tampoc, fer que els altres decideixin epr tu és donar-los el poder de robar les teves decisions!
És millor decidir i equivocar-se un mateix!
Endavant