Amigos drogaadictos
Bon dia!
soc una noia que volia fer una consulta perque estic molt preocupada!
Era sobre que els meus amics fumant mes de 5 porros al dia, i aixi succesivament, que podria fer al respecte?
No negare que jo de vegades en fumi, pero no abuso tan com ells.
He parlat molts cops amb ells pero no es mentalitzen.
Quin consell em donaries per dir-lis?
Es urgent!
Gracieeees.
InterPersonal

Hola!
Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.
Doncs primer de tot dir-te que és positiu preocuar-te per ells, demsotres el teu apreci, D'altra banda, tot i que et donaré algunes recomanacions, voldria suggerir-te que a vegades lluitar en contra del que volen els altres és complicat i frustrant, perquè cadascú pren les seves pròpies decisions. Així, que és positiu que els hi transmetis la teva opinió però evitar entraar en controlar-los molt eprquè ho passaràs malament i no depèn de tu...
Diga'l-s'hi que és natural que volgueu provar coses noves i experimentar sensacions, però que si n'abuseu us deixareu de divertit. Intenteu fumar després de l'escola o insti i un cop hagiu ja acabat amb els obligacions. Per altra banda, eviteu mal rotllos i reguleu el consum ( disminuiu-lo) per què sinó els pares us atavalaran molt. Busqueu info a les webs de laclara.info i tingueu-la! Semre que consumim alguna substància hem de saber de què va per tal de disminuir riscos.
Endavant
Eli Aulet