Tinc por de com serà tot
hola, daqui poc acabare uns estudis q estic fent al estranger i ja tornare a la meva vida dabans. El problema es q tinc por de com sera tot. Justament vaig marxar pq les coses amb les meves amigues no estaven molt be, feia un temps q començavem a separarnos cada cop mes i jo no volia, aixi q vaig deicidir marxar per un temps per veure si les coses saclaraven. La cosa es q falta una semana per tornar, i sembla q les coses han millorat una mica, es a dir em van dien q volen veurem, q manyoren, etc. Pero jo tinc por de tornarho a passar malament i es q on estic ara ha sigut grnial, llastima q els amics q he fet no els podre tonrar a veure.
La pregunta q volia fer es saber si realement me de preocupar ja q no li paro de donar voltes a aixo i no crec q sigui molt sa tampoc. Tambe voldria saber q en cas de q les coses no bagin millorat, q serua el mes correcte a fer.
Siusplau magradaria molt q em responguessiu ja q realment hi estic molt preocupada en aixo
Gracies
InterPersonal

Hola xikiti!
És normal que et preocupi si s'acosta ja el dia en que tornes, però fixa't que segurament la noia que va marxa i la que ara torna és una mica diferent, oi? Segur que vens amb un munt d'aprenentatges i d'experiències noves que t'ajuden a sentir-te segura de tu mateixa!
Si les coses no han millorat amb les teves amigues, és important que puguis parlar-ne amb elles i explicar com et sents, a veure si les coses poden gestionar-se diferents. Si no és així, amplia el teu cercle d'amistats, envolta't de persones que t'aportin benestar i que estiguin al teu costat en els bons moments i en els no tan bons.
Aprofita tot el que has après durant aquests mesos, els bons records i les amistats que has fet per aplicar-ho aquí un cop tornis!
Per últim, que marxis no vol dir necessàriament que perdis el contacte amb aquests bons amics que has fet! No oblidis que les xarxes socials avui dia ens ho posen ben fàcil per seguir connectats amb aquelles persones que estimem ;)
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat