Com oblidarme d'ell...
Hola, m'agradaria saber que podria fer per oblidar-me d'un nen, actualment no som amics suposo, fa un mes vam deixar la nostra relació, erem millors amics però com amb "roce", realment jo el vui recuperar, ja que li vaig fer mal sense voler, però per altre banda, ell no en vol saber res de mi, li "soplo" molt que diguem, estic bastant cansada d'arrastrar-me rere una persona la qual no aconseguiré mai, estic cansada de fer-me mal, jo volia recuperar l'amistat i encara vui, però l'únic que faig és tenir gelos ja que m'he acabat pillant d'ell, i em moro de ràbia quan el veig amb d'altres nenes lligant ja que per ell és fàcil perquè és guapo i està bò, vui recuperar-lo perquè noto que em falta algo dins meu sense ell, vui deixar-ho estar perquè les meves amigues i amics em diuen que seria el millor i així no l'agovio, però se'm fa molt difiçil llençar la tovallola després de tot el que hem passat... Ajudeu me siusplau.
Gràcies!
InterPersonal

Hola!
Expliques que vols recuperar-lo i oblidar-lo al mateix temps...
Fixa't que les relacions que han estat importants per nosaltres no les podem oblidar així com així, sinó que amb el temps aprenem a conviure amb elles sense tant de dolor.
Si la vostra relació s'ha acabat i ell ja no sent el mateix que sentia o li "soples" molt, per molt dur que sigui és important que comencis a acceptar-ho i a respectar-ho. És normal que et faci ràbia veure'l amb altres nenes lligant si tu encara sents per ell, per això és important que si vols "oblidar-lo" o aconseguir que els teus sentiments es refredin una mica, que posis una mica de distància entre vosaltres, ja que saber que fa, amb qui ho fa, etc. et fa patir.
Centra't en tu, en estar bé, en envoltar-te de persones que t'aporten benestar! Recolza't en les teves amigues i escolta els seus consells!
Una abraçada ben forta i endavant!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat