Triangle amorós
Hola! Sóc una noia i tinc 15 anys. Resulta que a la meva millor amiga li agrada un noi però a aquest noi li agrado jo. El problema es que jo no sé si sento algo per aquesta persona i a més la meva millor amiga ja no em parla perquè li agrado a el noi que li agada a ella. Li he intentat dir mil vegades que no sento res per aquest nen (encara que no n'estic 100% segura) però no em vol escoltar i no vull que un noi s'interposi en la nostra amistat!
Ajudeume siusplau!!
InterPersonal

Hola!
Podries fer-li la reflexió a la teva amiga que tu no pots controlar que una persona s'enamori de tu, no depèn de tu i tu no has fet res malament. Si no vol escoltar-te i segueix enfadada amb tu, pren-t'ho amb calma, deixa que vagi assumint que els seus sentiments no són correspostos i a veure si sola s'adona que tu no hi pots fer res.
L'altre aspecte és si tu també estàs començant a sentir quelcom per aquest noi. Dóna't temps per descobrir-ho, no tinguis pressa, i un cop n'estiguis segura valora que vols fer i les conseqüències que tenen els teus actes. Posa en una balança si et val la pena assumir aquests riscos i conseqüències o no.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per la teva consulta!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat