Li agrado?
M'agrada un noi però no se si jo li agrado. La cosa és que li envio algún Whatsapp de tan en tan des de fa un parell d mesos, però a vegades llegeix i no contesta. No sé que fer... Potser no li agrado i per això no contesta, però quan em contesta sempre ho fa de manera propera i no borde. Que faaig?!?!?
InterPersonal

Hola @dolescent!
Nosaltres no podem saber si li agrades o no... Tant de bo tinguéssim la resposta al teu dubte!
Que no et contesti al WhatsApp pot ser per molts motius i no necessàriament perquè no li agradis. Estaria bé que abans de treure conclusions que són difícils de saber, intentessis augmentar el vostre contacte en el cara a cara si és possible, conèixer-vos millor, etc. d'aquesta manera podràs anar veient senyals que t'indiquin si et veu només com una amiga o hi ha possibilitats d'alguna cosa més.
Recorda que l'única manera que tenim per saber si li agradem a algú o no, és preguntant-li directament ;)
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per escriure'ns!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat