acosador
hi ha un nen que no hem para de atosigarme ja li he dit que no m'interesa i l'he enviat a la merda 5 cops i no funciona sius plau ajudeume no se que fer i la meva parela li amanaça en pegarli i tampoc vull aixo help
InterPersonal

Hola rrr!
En lloc d'enviar-lo a la merda, podries parlar amb ell de forma tranquil·la i dir-li que si us plau respecti la teva decisió i que et deixi tranquil·la, que tu en aquests moments no sents res per ell i que no t'interessa.
Si tot i així veus que la situació continua i no et deixa tranquil·la, la nostra recomanació és que ho posis en coneixement d'algun adult de confiança perquè t'ajudi a aturar aquesta situació. Fixa't que si la teva parella li pega, no solucionareu res, al contrari!
Si ets sents "atosigada", demana ajuda a algun adult de confiança del teu voltant.
Una abraçada ben forta i moltes gràcies per utilitzar el Consultori!
Mariona Busto
@marionabusto
www.consultajove.cat